Eget prosjekt

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har blogget. Jeg har vært syk i tre dager så jeg har ikke fått gjort så mye siden sist. Men jeg har laget ferdig skjemaet som vi skulle gjøre og har nettopp satt det jeg har laget i de størrelsene jeg vil ha på veggen! 😀 Gleder meg til å se hvordan det kommer til å bli.

I løpet av denne perioden har jeg lært meg mer om Illustrator. Jeg har lært hvordan man kan bruke Gradient map med å se på tutorial og å prøve ut forskjelige ting, detta har hjelpt meg med å få lp plata jeg lagde til å se realistisk ut! Jeg har også lært å bruke Warp tool skikkelig.

Jeg har klart å holdt meg til kompetansemålene og checkpoints’a slik at jeg fikk høy måloppnåelse på alt, så jeg er fornøyd! 😀

Nå skal jeg bare printe ut bildene og så eg jeg ferdig! Jeg legger ut bilder av hvordan det ble senere.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a comment